19 юни 2007

Евънесънс

Току пристигнал в Лахти в Неделя вечерта и в Понеделник, след работа, отново запраших към Хелзинки. Ходих на концерт на Evanescence. Учудващо за мен, нямаше много хора - не знам дали се събраха и 5000 души. Щях да си купя тениска на групата, ако имах достатъчно пари в брой. Оказа се, че 5 евро не ми достигат, в района около залата няма банкомат, а на касите в заведенията казаха, че не могат да ми върнат ресто от кредитната карта. Концерта иначе беше добър. Изкараха як звук. Само от визуална гледна точка не беше нищо особено - мигащи цветни светлини и това е. Интересно беше преди концерта да се наблюдават костюмите на девойките, които се бяха докарали в готически-метъл стил, както си му е реда. Симпатяги! На края за малко да хвана палката, хвърлена от барабаниста към публиката, но типа пред мен се докопа до нея пръв.

Подгряваща група бяха тия, които представиха Финландия на последната Евровизия - не си спомням името им. Свириха мелодични парчета с як джангър. Не беше зле. Интересно беше в началото, когато се оказа, че микрофона на вокалистката не бе включен и бе адски забавно да слушаш само музиката от парчето и да я гледаш как се "набира" и маха с ръце. Към средата на песента, когато озвучителите най-накрая успяха да го включат, от публиката се изтръгна едно мощно "УАААА!" съпроводено с аплодисменти.

След две-три седмици съм на Aerosmith.
Ако си намеря билет, седмица след това ще съм на HIM.

Няма коментари: