15 март 2007

Младостта си отива ...

"Младостта си отива и е ясно това
не от белите жички по мойта глава,
не от ситната мрежа край моите очи.
Младостта си отива, туй по всичко личи."

Недялко Йорданов
Днес ставам на 0x1F години, т.е. по всеобщо разбиране вече спадам към възрастните, а не към младижите. На практика обаче все още се чувствам съм с акъла на 23 годишен, понякога. Повечето колеги в офиса обаче казаха, че съм все още млад. Оказа се, че доста вече са над 40-те, макар и да не им личи толкова. Почерпих ги, по случая, с малко бонбони.

Тръгнах да си търся подарък и се спрях на ето този часовник. Всъщност, отдавна бях решил да си подаря часовник за рождения ден, но просто не си го бях избрал. Тръгнах да го плащам и ме изненадаха приятно с 10% отстъпка, за служителите на Ериксон. Страхотно !!! Хубавите работи обаче не свършиха до тук. Отидох след това да си търся спортни обувки, подходящи за туризъм и каране на колело. Харесах си едни Wrangler кожени светло кафеви, само дето лявата беше леко по-светла от дясната и естествено бяха последния чифт. Тъкмо мислех да се отказвам и да си тръгна, когато ме спряха с:

- Можем да Ви направим отстъпка.
- Каква отстъпка?
- Ами, те струват 75 Евро ... ще Ви ги дадем за 60!
- Добре, ще ги взема.

И без това нямам намерение да се явявам на изложба с тях, на кой му пука, че едната е леко по-различна от другата. Може би щях да се съглася и на 65, но докато се прибирах към вкъщи се замислих дали не можех да ги спазаря и за 55. Може би щеше да стане, но късно се усетих. Не съм свикнал някак да се пазаря.

Няма коментари: