21 април 2007

Обзор

През седмицата времето беше страхотно. След работа е все още слънчево и приятно топло и в Сряда реших да ида до плувния басейн с колелото. Останах много изненадан от това което заварих. Трябва да уточня, че около 2/3 от дължината на басейна е с дълбочина от около метър, а в останалата част плавно се спуска до може би 2,60м. Та басейна беше разделен напречно на плитка и дълбока част, като плитката е отделена за деца. Не ми се беше налагало до сега да плувам напречно, но вече и това се случи. Попитах що за чудо е това и казаха, че опъват коридорите по-късно - от 20:15 до 21:15. Преди това се ползва предимно от родители с деца. Много неприятно се получава да ходя толкова късно вечер. Като се има предвид, че страшно огладнявам след плуване, вечерята ми се измества към 22:00 часа. Грррубо!



Днес (Събота) реших да си обновя компютъра до излезлия наскоро Ubuntu 7.04. Стандартна и позната процедура, но разбира се не мина без проблеми и ръчна намеса. Преди това, за всеки случай реших да си направя един бекъп на системата, на DVD. Вили ме насочи, към подходящия за целта инструмент mono rescue. Всичко става с една команда и технологично необходимото време и дисково пространство. Много удобно. Не проверих дали след това мога да възстановя, това което съм архивирал, но така и не се наложи. След ъпгрейда се наложи отново да мина процедурата по конфигуриране на драйвера за ATI видео картата и част от тази на Beryl, но в края на краищата всичко отново заработи без проблем. Най-много обаче ме радва, че са оправили драйвера за bluetooth и вече мишката ми работи без проблеми. Преди много често губеше връзката с компютъра и ползвах допълнително bluemon демона, който я държеше здраво да не бяга. Докато си оправях проблемите с Beryl, установих колко лесно се свиква на шарениите. Беше ми някак терсене да работя в обикновена X.org среда с xfce, без развяващите се прозорци, завъртащите се работни пространства и всички останали наслади за окото.

Няма коментари: