31 май 2009

Smokie

Smokie, динозаврите на рока от младежките години на поколението на моите родители, имаха концерт в Атлон. Аз, едно от нямане какво да правя и второ, че неделното спускане по реката е отменено за тази седмица, се замъкнах да го гледам. Концерт може и да е малко силно казано, понеже беше в зала на Хотел и имаше едва около 200 души, повчето вече позастаряващи двойки, някои от които бяха довели децата си (или внуците, по-скоро понеже бяха доста по-млади от мен). Публиката, разбираемо, не дивееше пред сцената, а кротко танцуваше в страни. "Смоуки" и те не дивяха (просто сцената беше много малка), но забиха здраво стар класически рок. Свириха основно стари неща, популярни от минали години, но изсвириха и някои нови неща от новият им албум. Нямах представа, че са все още активна група. Много от старите им парчета въобще не съм ги чувал, но от тези които съм изсвириха "Mexican Girl", "Have you ever seen the rain", "Lay back in the arms of someone", "I'll meet you at midnight", "Don't play your rock and roll to me", "Oh Carol" и разбира се завършиха на бис с "Living next door to Alice". Крайно изненадващо за мен обаче, публиката не припяваше с "... how the fock is Alice?!?". В крайна сметка радващото бе, че всичко звучеше доста по-рок от това на клипчетата.

Няма коментари: