16 октомври 2007

Червеният бик

Днес по обед ми звънна търговеца от гаража за да ме пита дали ще идвам за колата. Казах че съм зает до късния следобед и сигурно ще мина чак към 15:30 - 16:00 часа. Отидох с един колега, малко по-рано и първо огледахме за последно колата. Останах разочарован, че не са я изчистили отвътре, както бяха обещали. Отидохме да потърсим търговеца, но се оказа че го няма. В същия момент получих СМС от него, че е извън сервиза и ще може да дойде чак след 17:00. Обадих му се, все пак да се чуем лично и му споменах за почистването. Каза, че няма проблем, ще я изчистят до тогава и се разбрахме да се видим след 17:00. Към 16:30 обаче получих обаждане от него и каза, че след като се прибрал е запалил Сеата отново и нещо не му е харесало как звучи двигателя. Извикал е един от старшите механици, който не е бил там по време на първия преглед и той също потвърдил, че нещо не е наред с двигателя. Посъветва ме да не я купувам, понеже няма да има гаранция и може да се окажа с голям проблем след няколко месеца. Той обаче поемал ангажимента, до няколко седмици да ми намери кола в същия ценови диапазон и подобни характеристики. Казах му, че няма проблем и че за никъде не бързам.

В крайна сметка се разминах със червен Сеат Кордоба. Може би така е било писано. Въпреки, че изглеждаше точно обратното, тъй като регистрационният номер на колата беше - 681.

Няма коментари: