01 март 2006

Фитнес преглед и концерт на Аеросмит

Днес бях на 15 минутен фитнес преглед. Установиха, че съм висок 184 см. и тежа 82.5 кг. (184 паунда). Горд съм със себе си, че успях да направя цели 12 лицеви опори. Караха ме да правя бързи коремни преси със свити крака и длани на ръцете поставени на бедрата, като ръцете се движат нагоре до колената и обратно като се изправям и лягам за пресата. Сътворих цели 17. Мисля, че мога да направя доста повече в бавно темпо. Успях да извъртя и 4 минути със скорост около 80 км/ч на колелото. Мериха ми и телесните мазнини с някакъв уред. Очаквам резултатите с евентуални заключения и препоръки след около седмица.



Сдобих се с билет за концерта на Аеросмит на 19 Март. Надявам се да направят добро шоу. Откакто съм тук пропуснах Ролинг Стоунс (умишлено, тъй като билетите бяха в порядъка на $300), Ю Ту и Бон Джови (докато се усетя и наканя за тях билетите бяха свършили).

1 коментар:

Анонимен каза...

Тези прегледи служебни ли са или ти си инициатора.Като излязат резултатите пиши да видим дали си в кондиция:))).
Ники Г.