16 март 2006

Станах на 30 (0x1E)

Събудих се с леко главоболие и лошо, някак меланхолично насторение. Предната вече още бях получил първия и много мил поздрав, по българско време, от Вержи. На сутринта ме чакаха още няколко в ICQ. Замъкнах на работа, по български обичай, разни работи да почерпя. Леле как тежеше тая раница, сигурно беше към 7-8 килограма. Бях помъкнал 2 туби сок от по 2.8 л.

Пуснах един масов и-мейл до колегите да дойдат да се почерпят, без да споменавам че имам рожден ден. Съответно никой не повярва и не отговори на поканата, тъй като в групата се шегуват по между си, като някой изпраща и-мейл до всички с нещо от рода на "I love you all!!" ("Обичам ви всички") от пощата на някой, когото е издебнал че не си е заключил десктопа. Аз нарочно сложих в заглавието на писмото "You love me all" ("Всички ме обичате"). И те не повярваха. Добре, че сутринта имахме работна среща, с единия от ръководителите от групата, в моята стая и му обясних за какво иде реч, та той после разпрати ново писмо с новината. Въпреки това малко колеги се появиха.

Получих още няколко поздрава в ICQ от колеги и приятели. Някои даже ми се обадиха по телефона. А като цяло деня ми продължаваше да течеше гадно, настоението ми не се подобряваше и през цялото време ме болеше глава. Пих един Упсарин, но май въобще не помогна.

Към края на деня вече ми писна и зарязах всякаква работа. Видях Вержи в ICQ, по късна доба вече за нея, та си поговорихме. Подейства ми много освежаващо и ме разсея от тъмните мисли. После пък дойде Деси да опита сладките и подхъврли да ходим на по бира след работа.

Близо до офиса се намира едно заведение - Baton Rouge (Червения бастун). Леле какви ребърца ядох - да си оближеш пръстите. Кокала се отделя от месцето само с леко побутване и нищо не остава по него. А соса, с който бяха заляти и печени .... вкусотия. Само дето нямаше Гинес и трябваше да се задоволя с Мърфис. Да! Знам, пак е стаут ама не е същото.

А вечерта, като се прибрах, в пощенската кутия намерих поздравителна картичка, дошла точно навреме чак от Русе, от братовчедка ми Милена и семейството й. Все пак деня ми завърши много по-добре отколкото започна. И всъщност не е никак лошо да си на 30. ;о)

1 коментар:

Анонимен каза...

Pavka, Chestit Rojden Den na paterica.Ne znaeh, che togava si roden.Pojelavam ti zdrave i v skoro vreme da se otarvesh ot samotata(pone az taka usetih che se chuvstvash).Kato se priberesh shte piem po edno za tvoe zdrave!.
G