16 август 2007

Голф

Днес имаше организирана игра на голф от фирмата. Бяха поканени и начинаещи и аз разбира се, се записах. Игрището е на около 8 мили от Атлон и след работа се метнахме на колата на една колежка. Хвърлиха ме директно на вълците. По принцип, начинаещите трябва да се поупражняват на тренажор преди да се впуснат в играта, но тък нямаше как да стане. Беше резервирано да играем само 9 дупки, като бяхме разделени на отбори от по 3-ма души. Всеки прави по един удар и след това всички продължават от мястото на най-добрия удар. Това са доста подходящ подход за начинаещи, особено ако са се научили да удрят топката преди това. Осъзнах, че в тази игра "късметът на начинаещия" не работи. Изненадващо за мен, първият ми удар бе доста добър, но с всеки следващ ставаше все по-зле. Първите ми удари никога не бяха най-добрият от трите, но на два пъти имах късмета предпоследните (с които се докарва топката в близост дупката) да бъдат. В общи линии от 3-4 замаха, успявах да уцеля топката и като цяло беше забавно. Сега ме болят мускулите на гърба, след толкова замаха на халос. Следващият Четвъртък има организирана друга подобна игра - пак съм там.

Няма коментари: