01 август 2007

Yahoo! Photos спуска кепенци

Вчера, както си говорих с Деси и й пращах линкове от албумите ми в Yahoo! Photos, съвсем случайно забелязах един текст, в който се казваше, че Yahoo! затварят фото услугата си и до 20 Септември 2007, ако искам да си запазя снимките, трябва да ги преместя в един от предложените 5 други подобни сайта, а именно Flickr, Kodak Gallery, Shutterfly, Snapfish или Photobucket. Останах неприятно изненадан, макар че това се очакваше. Все пак Flickr е също собственост на Yahoo! и е леко безсмислено да се поддържа една и съща услуга в два различни варианта. Тъй като имах вече акаунт във Flickr, решението не беше много трудно кой от предложените сайтове да избера. Инициирах преместването.

Днес получих имейл, че снимките ми вече са преместени и след работа цяла вечер си играх да до-организирам албумите и да ги направя публично достъпни. Благодарение на това се появиха още два албума със снимки - Стокхолм и Барселона, които от край време бях оставил за редактиране и публикуване и все не се захващах за тях. Имам съответно още работа да редактирам връзките към снимки в този блог от старото към новото място.


Така, че снимките ми в Yahoo! Photos вече ги няма. Снимките ми във Flickr вече са налични.

Няма коментари: