21 януари 2006

Суши

Тъкмо се прибирам в къщи. След тежък и изморителен ден в работата, реших да се поразходя навън, за да се разведря. Времето е хубаво, и въпреки че е зима и Януари навън е над нулата и е много приятно за разходка в Петък вечер. Обадих се на една позната и тя се съгласи да ми прави компания. Пошматкахме се нагоре-надолу по Авеню дьо Парк и като се поизморихме и изгладняхме настана време да решим къде да хапнем. На мен ми се ядеше нещо по екзотично, и от предложените тайландска, индийска, мексиканска, арабска или японска кухни, се спряхме на японската - суши бар. Аз на път за срещата минах покрай един много атрактивно изглеждащ отвън и се запътихме към него - "Маико Суши". Много приятно и уютно местенце. А сушито е невероятно. За втори път ям и сега ми се стори още по-вкусно. Към опаковката на клечките са храна имаше и "инструкция за експлоатация", та реших да се пробвам. Голяма борба беше, но не се отказах и се справих геройски. Почти им хванах цаката и скоро мога да започна да водя курсове по боравене с японски клечки за храна. След още 2-3 посещения ще съм "заслужил майстор на спорта".

Няма коментари: