22 януари 2006

Българско парти

Тази вечер ходих на българско парти. Беше организирано в някакъв салон на колежа Jean-de-Brebeuf, който се оказа близо до квартирата. Цялата обстановка ми напомняше на фирмен банкет в малко провинциално градче, провеждащ се в стола на предприятието. Скара-бира и безалкохолни. Не познавах никого и си мислех, че ще ми е адски скучно. За щастие обаче се появиха Светла и Милен, с които се запознах на новогодишния купон, та имаше с кого да си бъбря приятно. По късно се видях и с Любо и Ваня, които много ми помогнаха в първите дни на канадска земя. Музиката на купона беше от времето на ученическите ми години и специално на мен ми беше малко досадно. Няма как обаче на български купон (банкет) да се мине без хора, та се понаиграх.

Изглежда тук в Монтреал има танцов състав, защото четири души (двама мъже и две жени) облечени в носии изиграха няколко танца и повдигнаха много настроението, след което се завихриха още хора. Видях в един от българските вестници издавани тук, че има курсове по народни танци. Може да ида някой ден да се позабавлявам.

Няма коментари: