25 януари 2006

Орисия

"Както му тръгне на човек в Понеделник,
така ще му върви през цялата седмица."
Някой го е казал.
Това важи и за годината. Дали беше още първия работен ден от 2006 или някой от следващите, не помня, но със сигурност беше първото спешно повикване (emergency case) за годината касаещо OSS-a. За съжаление, нямаше възможност за връзка до машината на клиента и трябваше да разменяме команди и изходи от тях по електронната поща. Телефонните връзки не винаги са добри, а и не всеки има добър английски (включително и аз). Та от тогава, не е минала седмица без подобен случай. За комуникация се използваха всякакви видове програми за размяна на съобщения, електронни пощи и в краен случай телефони. Върха на всичко беше един случай, в който клиента нямаше достъп до интернет близо до сървъра си, та търчеше постоянно нагоре-надолу по етажите с един лаптоп. Пускаме му писмо с командите, които трябва да изпълни, той слиза долу, закача се за сървъра, изпълнява ги, събира изходите от тях, търчи пак горе и ни ги праща обратно. Мъка, мъка ... ! Важното е все пак, да успеем да вдигнем машината "на крака" и клиента да е доволен. Да чукна на дърво (чук, чук), за сега в повечето подобни случаи успяваме ние да затворим оплакването. В останалите - го прави следващия офис по света, защото при нас работното време свършва, а при тях тъкмо започва.

1 коментар:

Павлин каза...

Много точно казано!