06 януари 2007

Фитнес, ДВД Плеъри и други работи

Решил съм да започна да ходя на фитнес. Така или иначе има салон на стотина метра срещу моя блок и ще ми е много удобно да ходя след работа. Днес отидох да направя тестова тренировка, да видя как е. В салона има две части - една със свободни тежести и друга, която се води фитнес кръг. Кръга, от който мисля да се възползвам, се състои от около 15 уреда, като всеки от тях натоварва различна мускулна група. Фитнес програмата е да се направят 3 кръга, като на всеки уред се отделят по 40 секунди. През цялото време върви музика, а глас те подканва да смениш уреда, когато настане време за това. Резултата от днешната тренировка беше, че се размазах. Едвам изкачих стълбите до 3-тия етаж да се прибера до в къщи, бях зверски гладен, та чак май ми се виеше свят от глад. Нещата си дойдоха на мястото след като мушнах един сандвич. Сега само мускулите на бедрата леко ме наболяват и ако ми минат до вторник, може да се захвана да ходя редовно.

Реших да си купя ДВД плеър и следобед се разходих до всички магазини за електроника, цели 3 на брой, да видя какво предлагат. Колеги ме съветваха да си взема едни от тези дето ги предлагат по супермаркетите за 35-40 Евро, но в крайна сметка реших да си взема нещо по-джиджано и се спрях на ето този. Отидох в магазина, който го предлагаше, но се оказа че вече са го свършили и ми предложиха единствената останала бройка - изложения на щанда. След уточнението, че няма да ми направят отстъпка се отказах. Ще изчакам да им докарат нови след 1-2 седмици. Междувременно ще опитам да видя дали някой от другите магазини няма да може да ми го достави по-бързо.

Опитах се тази вечер да си направя картофи "Соте". В крана сметка се оказах с нещо средно между картофите "Соте" и тези запечени на фурна с шунка и кашкавал. Не успях да изям всичко, та останаха и за утре.

Ох, дали да продължавам с тоя фитнес ...

Няма коментари: