25 януари 2007

Да купиш PDF файл

Увлечен в търсене на книги и документация, за подготовка за Sybase Certification, попаднах на ePlanetLabs, където с доста бомбастични фрази рекламираха "най-доброто" ръководство за подготовка за изпита. Плюс това, като си закупиш едно, получаваш още 3 безплатно. Всичко звучеше много подозрително, но въпреки това реших да рискувам, все пак е само $29, а и по принцип трябва да мога да накарам фирмата да ми го плати, за това действах смело. Всичко вървеше добре, докато не стигнах до последната страница, където трябваше да предоставят връзката за сваляне на файла. Тя естествено липсваше, но пишеше, че ако имам проблем със свалянето на файла, да се обърна на еди кой си имейл адрес. Разбира се веднага им писах, като изброих и останалите 3 ръководства, които си бях харесал. Отговориха бързо и ми изпратиха ръководствата като прикачени файлове. Само дето бяха подменили едно от списъка с някакво друго, но за сметка на това добавиха още две. Не ми се разправяше повече. И без това бях достатъчно разочарован. Прословутите ръководства се оказаха просто примерен тест, като този за сертифицирането, с отговорите. Ще гледам да го мина като разход за обучение, във фирмата.

Няма коментари: