27 януари 2007

Мишка със син зъб

От доста време се каня да си купя безжична мишка за лаптопа, че ми втръсна да се занимавам с touchpad-а. Реших да се спра на такава с bluetooth, понеже не ми се ще разни джаджи да ми стърчат постоянно от USB порта. След известно търсене в Интернет и ровене по форумите се спрях на Logitech V270.

Докато си бях в България по Коледа, я потърсих из София, с надеждата да я намеря на прилична цена. Имаше я само на 2 места, на безумната цена от около 119 лева (близо 60 Евро). Явно беше, че ще си я търся в Ирландия. По магазинчетата в Атлон, естествено, не я намерих и започнах да търся в Интернет. Попаднах на един търговец от Дъблин, който я продаваше за 37.87 Евро без ДДС. Звучеше прилично, само дето искаше 12.5 Евро за доставката и отгоре на всичко начисляваше ДДС върху цялата сума (включително и доставката) и в крайна сметка всичко възлизаше пак на 60.90 Евро.

Ориентирах се към eBay. Там я намерих за 17.95 паунда, плюс 4.95 паунда за доставка. Декларирана беше като нова, въпреки че пишеше, че я изпращат извадена от оригиналната кутия. Интересно също беше, че се намираше в Канада, но това нямаше значение. В крайна сметка всичко в Евро излезе точно 35.84. Поръчах си я още в Понеделник и в Петък вече седеше на бюрото ми. Днес й купих батерии и я вкарах в употреба. Под Виндовс си търгна без проблем, след като й инсталирах драйверите. Под Линукс първоначално нямах инсталирани bluetooth инструментите и се порових в Интернет да видя какво точно ми трябва. Попаднах на това много добро ръководство и след като си инсталирах, каквото ми трябваше, всичко си тръгна без проблем. До момента си работи перфектно.


Няма коментари: